You're an Idiot !
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Everybody Lies and it's never Lupus ! Votre 2ème source totalement (in)dispensable sur House et son équipe...
 
AccueilDernières imagesRechercherS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

 

 Lisa - Ses articles de presse

Aller en bas 
5 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 18 Juil - 14:51

Lisa Edelstein : En blouse blanche ou en total look black, la bombe de Dr House est carrément... sexy !

Vous avez pu voir Lisa Edelstein dans Susan a un plan au cinéma, mais aussi dans des séries telles que Dingue de toi, Urgences ou encore Ally McBeal. Mais ce qui l'a vraiment révélé aux yeux du public, c'est son rôle dans Dr House. Au côté de l'excellent Hugh Laurie (Gregory House) elle interprète le Dr Lisa Cuddy.

A 42 ans, la comédienne est encore carrément sexy ! Il y a quelques mois, la belle brune nous offrait un striptease très hot. Un scène qui a été élue la plus torride de la télévision 2008 ! Rien que ça... Quelques semaines plus tard, Lisa réapparaissait plus sulfureuse que jamais en couverture du magazine FHM. L'actrice entretient son superbe corps grâce à des cours d'ashtanga yoga. Et c'est fièrement, qu'elle en expose le sublime résultat !

Ce week-end, Lisa était en Italie à l'occasion du Fiction Festival qui se déroulait à Rome. A peine arrivée au cinéma Adriano, les photographes n'ont pu s'empêcher de se jeter sur elle. Lisa était très élégante toute de noir vêtue ! Pantalon, top sans manche, les cheveux attachés, avec son regard bleu ciel, Lisa nous a envoûté !

Il n'y a pas à dire, en total look black ou en blouse blanche... Lisa est toujours aussi sexy !


Source: ICI
Revenir en haut Aller en bas
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 25 Juil - 10:32

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 0022gc10

Traduction anglaise:

Lisa Edelstein does not leave without:

1) A black cocktail dress ("Classic, but with a sexy detail, as a neckline")
2) Anklestraps ("Lucid and with heels: they're great with pants too")
3) A silk shirt ("Colored, without sleeves")
4) A pair of pants ("White, tight")
5) Shoes without heels ("So you can walk easily")


Source: Cuddlestein
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 25 Juil - 10:35

Mort de Rire Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! C'est rigolo de connaitre les petits détails comme ça!! xD
Revenir en haut Aller en bas
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 25 Juil - 10:58

Et maintenant, on sait quoi mettre dans sa valise... Quand on l'enlèvera Mr Green

Tout seul
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 28 Juil - 9:33

Un article italien sur Dr House :

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00233d10 Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00234g10 Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00235q10

Une mini-traduction, tirée du site de Cuddlestein, faite par M_ouse.

"Are you going to kiss me, dear House?"

The wonderful smile of Lisa Edelstein, more beautiful in person than in tv.

"I'd like to do a passionate love scene with House, something it's happened in the last episode of this season, but then it turns out it's an allucination. It would be really interesting if love was born between House and Cuddy."
Lisa makes it clear: this idea is not because she's infatuated of his co-star: "No! Hugh is a beautiful man but he's married and we share a great friendship, nothing more. And exactly because of our relationship we were able to kiss in front of the cameras without be embarassed.
To be precise, Hugh confessed it was a little bit odd for him be so intimate, but it was totally fine for me. When you do this work, you have to be able to discern between the character and the actor you work with.
So, I think a love relationship between House and Cuddy would be a hot turning point, but the writers think otherwise: they usually don't want to change the dynamics of the serie. Talking about our characters, they're unhappy, tormented people. The happiness of a love relationship interfers with that dynamic."


Then, 3 more questions and she answers...the usual things. Wink
She likes to make jokes about sex (we read it in the other magazine's scans), her father is a doctor, and Hugh is a great actor. Wink


So, she's totally right but...I don't care, I want the relationship! Wink
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 28 Juil - 9:35

Danacarine a écrit:

She likes to make jokes about sex

Shocked Shocked Ooooo ben ça alors!!!! C'est pas bien Mort de Rire Mort de Rire

Et aprés, on dit que c'est moi..... Sifflote


Merciiiiiiiiiiiiiiiiiii pour l'article I love you
Revenir en haut Aller en bas
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMer 29 Juil - 14:19

Mort de Rire

Un autre !!!

YogaPhile: Lisa Edelstein

As told to Dana Meltzer Zepeda

The House actress explains to Dana Meltzer Zepeda how yoga saved her back

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisaedelstein_300

She plays the prickly Dr. Lisa Cuddy on the medical drama House . But as the 40-year-old actress who thought she’d undergo a lifetime of spinal surgeries explains to Dana Meltzer Zepeda, she has her ratty yoga rugs and 4 A.M. yoga sessions to thank for keeping her out of the real-life operating room.

The first time I took a yoga class I didn’t relate to it at all. But 9 years ago my doctor told me that I was going to need spinal fusions (sawing the bone off my pelvis and putting it in my neck) for the rest of my life because every few years my discs would go like dominoes. I was in pain so I started doing Bikram yoga. Within 3 months, I was pain-free. After 6 months, I never had a neck injury again.

A lot of pain is emotional more than physical. I read a book on back pain and realized that what was hurting me the most was the way I was handling stress.

I don’t like saying I “opened my mind” to yoga because that sounds really hippie-dippie. I really just had to be hungry enough for another solution.

Within a year I fell in love with Mysore-style Ashtanga (self-led, specific series of poses named after the place in India where it originated). It’s old and traditional. I don’t feel like it’s an Americanized version of yoga or an exercise class.

I have to be at work at 6:00 A.M. Mondays. My whole practice takes an hour and a half to 2 hours. When I tell people that I’ve done a practice at 4 in the morning, I feel like I’ve already had a day that they don’t own but I do.

Having a disciplined practice is a really powerful tool. It teaches you that you can show up for yourself no matter what. I live in a world that’s very chaotic. I have stability because of my practice.

Am I the most stable person in the world? Absolutely not.

I wear the same yoga pants until they fall apart. My yoga mats are these rugs from India that are falling apart. I love them because they’re worn and I’ve worked so hard in them everyday.

The mat that I have in New York I’ve been using for 9 years. I just can’t be bothered. That’s not the point.

I’ve been a vegetarian since I was a teenager—when I was a kid, they called me Rabbit—but I grew up in a family where we had meat everyday, and where green beans were gray. I didn’t try broccoli until I was 16.

I eat chocolate every day and I have an aggressive life. I drive like a New York cabbie. I’m a bobber and a weaver.

You have to constantly let go. That includes your pain. Pain is always going to come and pain is always going to go. It’s just part of life. These are things that we all know but to have that tangible experience on the mat daily is a nice, healthy reminder.

When you approach postures that are terrifying or painful and you breathe calmly—that is useful for the rest of your life.

Source: iYogaLife
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeVen 21 Aoû - 12:11

A lire ICI !!!
Revenir en haut Aller en bas
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 1 Sep - 16:34

Celebrity Skin: Lisa Edelstein

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Ledelsteinfront

For five seasons we’ve been watching Lisa Edelstein on Fox’s multi-award winning hit drama “House M.D“ as Dr. Lisa Cuddy. Lisa portrays “Cuddy” with great skill, opposite Hugh Laurie, as the Dean of Medicine and hospital administrator on “House M.D.” The conflicted on screen relationship between Lisa Edelstein and Hugh Laurie is somewhat volatile and always very entertaining to watch. Thankfully, this absolute knockout of a beauty is returning for the sixth season of “House M.D.” on September 21st in a special two-hour season premiere, followed by another original episode on September 28th. The lovely and, I have to say, very sexy Lisa Edelstein took the time to answer a few questions for me about her skincare routine and favorite skincare products. I especially love that she frequently steams her face with a wet washcloth and tells us exactly how she does it, using her microwave. It’s a great tip. Enjoy!

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Ledelsteingray

What is your skincare routine?

Every night I use Shu Uemura Cleansing Oil. I gently rub it on my face with no water, making sure I work it in well enough to remove make-up (even eye make-up!). Then I take a wet washcloth and microwave it to steaming hot (about 25 seconds) and when it’s cool enough to not char my skin, I lay it on my face to steam everything off. It feels fantastic. Sometimes during the day or in the morning, I will just steam my face with a clean washcloth as a skin refresher.

What are your favorite products?

I use Cle de Peau Beaute Lotion Tendre at bedtime after the cleansing and I really love their Eye Contour Balm. I also like Epicuren Protein Mist.

What’s in your purse?

I like to keep Epicuran Brazilian Propolis Serum in my purse as a refresher. It’s amazing after those LAX to JFK plane rides.

How do you pamper your skin?

I find that sometimes I’ll steam my face with a clean washcloth throughout the day. It’s very refreshing for your skin.

Favorite spa treatment?

The only spa treatments I get are very gentle full body aromatherapy massages, reflexology on my feet or a good scrub at a Korean spa. Those ladies aren’t messing around. If there is a dead skin cell anywhere near them they will scrape it off and all of it’s relatives too. You come out of there looking like a new born and feeling like you very narrowly escaped death.

Thanks Lisa!

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Ledelsteinred

Source: My skin affair
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeDim 6 Sep - 17:50

"Cuddy et House ne pourront jamais être heureux"
(18/07/2009)

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Art_77421

Cuddy dit tout sur sa relation avec le Dr House
BRUXELLES


Il y a 3 semaines, RTL diffusait les derniers épisodes de la saison 5 de Dr House. Un final dramatique durant lequel House, sombrant dans la folie, était conduit dans un hôpital psychiatrique. Il faudra désormais attendre 2010 pour découvrir sur RTL ce qui va arriver au médecin le plus cynique du petit écran. Pour patienter, nous avons eu l’occasion d’interviewer en exclusivité Lisa Edelstein, alias Cuddy, au Festival de la Fiction à Rome…

Dans l’avant-dernier épisode de la saison, on a cru que Cuddy avait enfin une liaison avec House. En fait, tout se déroulait dans la tête de House, qui devenait fou. Vous connaissiez l’explication au moment de tourner cet épisode ?

“Oui. D’habitude, on ne reçoit les scénarios qu’un épisode à l’avance, mais dans ce cas-là, ils m’ont expliqué à l’avance ce qui se passait réellement. J’ai vraiment aimé cet épisode, car ça laisse de la place pour quelque chose qui pourrait réellement se passer. Et cela permet au public de vraiment comprendre ce qui se passe dans l’esprit de House, ce qu’il désirerait vraiment être.”

Vous pensez qu’un jour Cuddy et House auront une vraie liaison ?

“C’est difficile à savoir. Tout ce que je sais, c’est qu’ils ne pourront jamais être heureux. Ils ne peuvent pas l’être, sinon la série serait finie. Peu importe ce qui va se passer, ça se terminera de façon tragique. Sinon, ça ne serait plus House.”


Vous croyez que Cuddy aime réellement House ?

“Oui. Je crois que malgré sa personnalité à certains égards détestable, elle ne peut s’empêcher de l’aimer.”

Qu’est-ce qu’une femme comme Cuddy peut aimer dans un homme comme House, aussi arrogant, cynique et égoïste ?

“Il est plutôt beau, il est extrêmement brillant. Il est aussi très honnête, même si cela implique qu’il soit brutal et cruel. Il est tellement vrai. Je pense que Cuddy apprécie les risques qu’il prend et l’intelligence dont il fait preuve.”

Et vous pensez que House aime réellement Cuddy ?

“Je crois qu’elle est la personne qui se rapproche le plus de son ex-épouse, Stacy. Mais House est quelqu’un de tourmenté, qui se déteste tellement que c’est dur pour lui de s’ouvrir à quelqu’un.”

Est-ce qu’on reverra un jour son ex-femme, qui était apparue dans la saison 2 ?

“Je n’en ai aucune idée. Mais qui sait ?”

Que pouvez-vous nous révéler sur la saison 6 ?

“Rien (rires). Ce n’est pas que je ne veuille pas vous dire certaines choses, c’est simplement que j’ignore ce qui va se passer. On reprend les tournages la semaine prochaine et je n’ai pas encore reçu le scénario du premier épisode. Je suis aussi ignorante que vous.”

Et vous-même, si vous étiez scénariste, comment aimeriez-vous voir évoluer la relation de Cuddy et House ?

“J’ai l’habitude de ne jamais donner d’indication de ce genre, car j’estime que David Shore, le créateur de la série, a de bien meilleures idées que moi ! Je ne voudrais pas lui donner l’impression que j’essaye de l’influencer pour des motifs personnels, parce que je penserais que ceci ou cela serait mieux pour mon personnage.”

Outre ses relations avec House, un des événements dans la vie de Cuddy durant cette dernière saison, c’est l’arrivée d’un bébé, qu’elle a adoptée…

“C’était important de montrer qu’une femme de son âge, avec ses responsabilités professionnelles, puisse adopter en vivant seule. Il y a beaucoup de cas différents pour les femmes célibataires. Certaines femmes choisissent de ne pas avoir d’enfant, d’autres d’avoir recours à l’insémination artificielle et enfin certaines adoptent. C’est une question importante et je suis contente qu’elle ait été abordée dans la série.”


Vous pensez que la série aurait aussi bien marché sans Hugh Laurie dans le rôle-titre ?

“Les scénarios sont excellents, donc je pense que ça aurait pu marcher. Mais je pense que la série aurait été très différente, car Hugh est un acteur très particulier. Il joue comme personne d’autre.”

Est-ce que la série, à l’instar d’autres feuilletons, va être touchée par la crise ? Est-ce qu’il y a des coupes budgétaires en vue ?

“Je ne pense pas. Je n’ai, en tout cas, rien entendu dans ce sens. La série marche bien et la chaîne, Fox, va tout faire pour que ça continue. Même s’il est vrai qu’on cherche à tourner un peu plus rapidement, afin d’avoir des journées un peu moins longues qu’actuellement, qui peuvent parfois durer 14 ou 15 h. Forcément, ça permettra d’économiser un peu d’argent aussi… Mais en-dehors de ça, il n’y a rien de prévu comme mesures d’économies.”

©️ La Dernière Heure 2009
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 12 Sep - 17:39

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisa_edelstein_article

« Je trouve les hommes encore plus sexy lorsqu'ils peuvent m'apprendre des choses. »

Source: Gala

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 562854
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 12 Sep - 17:42

Hugh est tellement cultivé..... Mr Green

Arrow
Revenir en haut Aller en bas
ELo
Modérateur
Modérateur
ELo


Messages : 3565
Date d'inscription : 05/04/2009
Age : 48
Localisation : Dans la Lune...

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeVen 18 Sep - 18:52

ICI , un article sur Lisa concernant la saison 6!!

ATTENTION SPOILER!!!!!
Revenir en haut Aller en bas
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 19 Sep - 8:46

Mici Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_biggrin Me lasse pas de ces photos Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Herz
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 6 Oct - 9:18

Un nouvel article sur les animaux:

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00001b10 Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00002z10 Lisa - Ses articles de presse - Page 2 00003g10

Source: Cuddlestein
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 17 Oct - 18:09

Un évènement auquel participe Lisa

THE LARAMIE PROJECT: 10 YEARS LATER
10/14/2009

On Sunday, October 25, at 1:30pm, THE LARAMIE PROJECT: 10 YEARS LATER will be staged at Hollywood United Methodist Church in our 725 seat sanctuary. Following the performance, coffee and dessert will be served. We are proud to also be hosting a talk and book signing at 4:00 PM by Judy Shepard (mother to Matthew Shepard) author of The Meaning of Matthew: My Son's Murder in Laramie, and a World Transformed. Books will be available for purchase from local retailer, Book Soup.

The play, The Laramie Project, which premiered in February 2000, was the basis for the 2002 critically acclaimed HBO Original Film starring Camryn Manheim, Joshua Jackson and Christina Ricci. More information on the play may be found at http://www.tectonictheaterproject.org/The_Laramie_Project.html.

This sequel picks up ten years later. The attitudes and the events that have transpired over those ten years are quite shocking, as members of the Tectonic Theatre Company return to Laramie and discover that many issues are still unresolved. Scheduled to perform are Zachary Quinto (Heroes, Star Trek), Jim Parsons (Big Bang Theory), Johnny Galecki (Big Bang Theory), Pauley Perrette (NCIS), James Cromwell (Surrogates, Babe), Julie Benz (Dexter), Lisa Edelstein (House), Barrett Foa (NCIS: Los Angeles), Emmy Award-winner Christian Clemenson (Boston Legal) and Helen Shaver (The 4400). The reading is directed by actress/ director Jillian Armenante. The Tectonic Theatre Project has granted special rights for the reading as a benefit, with all proceeds going to the Matthew Shepard Foundation. General seating tickets for the event are $25.00 and can be purchased by calling 323-874-2104, ext 303 or by emailing laramie@hollywoodumc.org.

PRESS INQUIRIES: EVENT INQUIRIES:

Chad Darnell HUMC

818-720-2915 323-874-2104x303

ChadDarnel@aol.com laramie@hollywoodumc.org

www.hollywoodumc.org

Source: California-Pacific Annual Conference et Cuddlestein
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 27 Oct - 9:22

Lisa Edelstein on House

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 House_s635_cuddy_story

For the last five years, Lisa Edelstein has played Dr. Lisa Cuddy, the Dean of Medicine at Princeton-Plainsboro and object of Dr. House's very closeted affection on House. TV.com got the chance to talk with Edelstein about coming into her role as Dr. Cuddy, her rarely-seen baby Joy and working with smart people.

TV.com: How do you like the new feel of this season?
Lisa E: I love it. I love it because David Shore never lets himself get bored. They're always trying to dig deeper and find a new way and tell another story. You know, it's great working for smart people.

TV.com: It seems like Cuddy has a torturous relationship with her colleagues.
Lisa E: Yeah, poor girl.

TV.com: How did House become the well-oiled machine that it is?
Lisa E:The writing is so good that it just stays interesting. You know, the first season you're kind of finding your footing. And the second season you're just getting on a roll. And by the third season you feel like you're putting some meat on the bones, and it just gets more interesting and has more depth. As time goes by, what you're doing affects what the writers do. And so it becomes a mind-meld after a while. And it's not like they're writing Lisa Edelstein, because they're not. This character is very different from who I am as a human being.

TV.com: House isn't your typical medical procedural. How would you describe it?
Lisa E: I don't think we ever really were a procedural. I just think that at the beginning you have to establish what kind of stories you're telling, and then after a while you get the opportunity to start adding layers to that experience. So now that everyone's so familiar with all the people who work at Princeton-Plainsboro, you can start adding layers to who they are and what their outside lives are like.

TV.com: What's the future look like for you and House?
Lisa E: I haven't the faintest idea.

TV.com: What do you love about your role as Dr. Cuddy?
Lisa E: There's nothing better than getting to play a fake doctor, because no one will actually die from my lack of information.

by Anna Hiatt TV.com Staff Writer

Source: TV.com


Dernière édition par Danacarine le Mar 27 Oct - 9:57, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMar 27 Oct - 9:55

Numéro de décembre 2009 de Natural Solution Mr Green

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisaemag1.th Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisaemag2.th

Source: Cuddlestein
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeVen 6 Nov - 12:01

"Relativity" and the First Lesbian Kiss on Primetime Television

by Sarah Warn, Founder and Former Editor in Chief
November 6, 2002


Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisaedelstein-relativity Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Lisaedelstein-curve

Many people remember the LA Law kiss in 1992 between bisexual attorney C.J. Lamb and her bi-curious colleague, and the Roseanne-Mariel Hemingway kiss on Roseanne in 1994 (which was actually shown from the back to block the actual kiss). But few remember that the first real lesbian kiss (i.e. a kiss between two lesbian or bisexual women) on television occurred in the short-lived drama Relativity on January 11, 1997--the series that also offered the first recurring lesbian character who was a central part of the cast.

The ABC series was produced by thirtysomething masterminds Zwick and Herskovitz (who also produced Once and Again and My So-Called Life, two other shows with pioneering gay characters.) The story follows a twenty-something heterosexual couple, Isabelle (played by Kimberly Williams of Father of the Bride and now According to Jim) and Leo (played by David Conrad), and the lives and loves of their assorted friends and adult siblings, including Leo's longtime friend Doug (played by the always excellent Adam Goldberg).

Although Leo's lesbian sister Rhonda was introduced in the beginning of the series, her sexuality was not featured in any of the early episodes except one, in which Isabelle and Rhonda commiserate with each other over their recent respective breakups. Rhonda is played by Lisa Edelstein, who has starred or guest-starred in several television shows and movies, most recently Leap of Faith and Felicity and movies like Keeping the Faith and What Women Want. Rhonda's love interest is Suzanne, played by Kristin Dattilo who currently stars in Showtime's The Chris Isaak Show (and was Janie in the Aerosmith video for "Janie's Got a Gun").

The kiss didn't happen until the 13th episode, named "The Day the Earth Moved" because the theme of the episode revolves around earthquakes, sex, and life-changing decisions. The episode weaves several threads involving multiple characters in and out of each other in a humorous and thoughtful way, and a storyline which follows Rhonda and Suzanne's introduction, their first date (albeit an unusual one), and their first kiss. (For those who didn't see the episode, I've provided an episode recap below.)

Relativity was ground-breaking not only because of the kiss, but for the natural and almost casual way it portrayed the lesbian characters and their relationship with each other, as well as their relationships with other characters on the show. At the time, it was one of the first shows ever to treat its lesbian characters just like the other (heterosexual) characters on the show, with no attempt to sensationalize their relationship or the kiss. The lesbian characters are very likable, and they are treated with affection and supported by the other characters--for once, no one has any "issues" with their sexuality (besides Isabelle's initial surprise at her friend's sexual orientation, since Isabelle had only known her to date men previously).

Also unusual was the show's casual use of the words "lesbian" and "dyke" (in a positive way) in conversation among the characters--another television first (and unfortunately still not that common today).

This episode, like the series, was also a consistent mix of funny, sweet, and serious, with complex characters and an entertaining and realistic storyline.

The series only lasted a few more episodes after this one before being cancelled by ABC due to low ratings--despite considerable critical acclaim--bringing the final total to 17 episodes. None of the subsequent episodes featured the relationship between two women except the last one, in which Leo
and Rhonda's grandfather has a heart-attack, and Suzanne accompanies Rhonda to the hospital, where she is introduced by Rhonda to the doctor as "my lover."

Conservative Christians and other critics were up in arms when this episode debuted. Tim Wildmon, Vice-President of the American Family Association (AFA) issued a press release at the time denouncing the kiss on Relativity and criticizing the series for taking television "where it has never gone before" by showing "caressing, nuzzling and passionate, open-mouthed kissing" between two women. It went on to say:
The television industry continues to push the homosexual agenda with increasing fervency, with regular homosexual characters, same-sex marriages, and now passionate lesbian kissing scenes. And they won't stop their assault on morality until American society cries 'Uncle!' and fully accepts the homosexual lifestyle as legitimate.

Little did they know that things were about to get much worse, for only five months later Ellen Degeneres and her eponymous sitcom character would come out with a bang (along with Jorja Fox's character on ER around the same time, and a few other characters on other shows within the same year) and not only would Ellen kiss a woman on television (more than once), but she would raise the level of public awareness around the issue of how lesbians were, or were not, represented on television.

Almost five years later, the number of lesbian and bisexual television characters has significantly increased--current examples include Willow on Buffy, Dr. Weaver and firefighter Sandy Lopez on ER, the lesbian couple on Queer as Folk, Detective Greggs on The Wire, various women on MTV's The Real World, the upcoming series The L Word, and more one-episode guest-star lesbian plots than anyone can count, including Denise Richards on Spin City and Winona Ryder on Friends.

Lesbian kissing is still not de rigueur on television, however--and although several shows have depicted women in bed together, that's not a frequent occurrence yet either.

But both events are common enough that they no longer make any media headlines when they happen, and they don't generally impact advertising support in a negative way--developments for which we have shows early shows like Relativity to thank.

Source: http://www.afterellen.com/TV/relativity.html?page=0%2C0 (trouvée sur Cuddlestein)
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeSam 14 Nov - 16:12

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Fax10

Greg Yaitanes a publié cet article avec comme titre: "Cuddy is a huddy" Lisa - Ses articles de presse - Page 2 400392
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeLun 30 Nov - 17:09

Lisa Edelstein's Way to Stay Thin in the House
By Alex Baran, Project Weight Loss Staff Writer
May 12, 2009


Season 5 of House TV series has ended but the expectations for season 6 have already appeared. It is said that the next season will be dramatic. Cuddy’s role is played by the good looking actress Lisa Edelstein. What’s her secret for such a thin figure?

Lisa is a vegetable lover and has a balanced diet. Still, in order to stay thin she controls her portion sizes. Controlling your portions isn’t that hard as you may think. Here are 7 secrets to do it:


Reduce your dinner

You can either have leftovers or, if you go to a restaurant, take a lunch entree instead of a dinner entree – they are smaller. There is always the children’s menu as an alternative.

Do it half-way

Don’t change the recipe or your favorite foods. Just cut the amount in half to reduce the calories. If you’re still hungry choose a fruit instead of the other half of the food. Eating slowly may help.

Small packages coming right up


Love junk food? Choose the small bags! With this financial crisis you may incline for the large bags – it’s ok. But buy some zipper bags too, to divide the large ones.

Stay away from the “big-tasty” offers

You may agree with me when I say fast food products are usually tastier, so if can’t resist the temptation, at least choose kid’s meals. Also, buy something that comes along with salads instead of something that comes with a huge soda.

No good buffets

It may be hard to control yourself not to eat when you can take lotsa foods and at a small price. How to resist? Just think how guilty you’ll feel after. Often people choose to purge because of this. Resisting this temptation is.

Size up the calories

Check the snacks’ nutrition label – you can also use our calorie counter to find out. If you know how many calories are in those snacks you tend to eat you may quit bad eating habits.

Compare the amounts

Controlling portions can be easily done if you compare amounts mentally or with a tool that gives this kind of information. Another way is to compare food with objects you use often. E.g. a piece of meat may lead to the size of a matchbook.

©️2009 Project Weight Loss. All rights reserved.
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMer 2 Déc - 15:12

La jefa de 'House': "Yo también puedo ser muy fresca"
Miguel R. López - Qué.es,1 de diciembre de 2009.

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Jefahouse_normal-301xXx80
Foto: Paul Buck (EFE)

La actriz de la serie que emiten Cuatro y Fox nos cuenta los secretos del rodaje y cómo es su relación con el 'particular' médico.

La has visto en 'En qué piensan las mujeres', 'Mejor.. imposible' o 'Ally McBeal'. Y sin embargo, ha sido un irreverente doctor, malencarado y que la lleva por la calle de la amargura quien le ha dado la fama a nivel planetario.

Se llama Lisa Edelstein, aunque el mundo entero la conoce como la 'doctora Cuddy'. Chapurrea castellano y tiene una de las sonrisas más impactantes de la televisión norteamericana. Lejos de 'bordería' y la tensión con la que convive en su serie.

Pasan los años y 'House' sigue estando en plena forma

Bueno, creo que es un mérito doble, tanto del equipo de guionistas como de Hugh, que es realmente increíble. Estos son dos factores muy importantes para mantener el buen nivel del 'show'.

¿Qué tal es tú relación con Hugh, ha cambiado algo con tanta temporada de por medio?

Hugh es un tío maravilloso, de verdad. Es brillante, muy brillante. Hilarante, diría yo. Y además, es un currante como hay pocos. Cuando trabajas con una persona así, tienes que estar seguro de que puedes dar el 100%, porque él te lo va a pedir. Y por último, que no se me olvide... es un tipo muy divertido. Hablar con él es no parar de reír.

¿Y con los fans? Imagino que tendrás muchos seguidores...

Bueno, de vez en cuando recibo algún mail (risas). Suelen ser cartas de gente que te admira y que adoran 'House', asi que bueno, no son un criterio muy objetivo para ver la reacción del público ante la serie, pero es genial. No recibo cartas desagradables o críticas, gracias a Dios, y francamente, no quisiera recibirlas.

¿No te gustan las críticas?

Bueno, de vez en cuando entro en según que websites para mirar las reacciones de la gente a la serie, o a los capítulos que me interesan. Me permito a mí misma cotillear durante dos minutos y luego desconecto. Lees muchas cosas, e inevitablemente, alguien escribirá algo desagradable de ti. Me conformo con saber un poco de cómo reacciona la gente. Nada más

¿La profesión médica también mantiene contigo ese feedback de comunicación?


Pues es curioso.. cuando uno trabaja en una serie sobre médicos, recibe una atención hospitalaria realmente buena (risas). Es algo bueno, pero a la vez es desconcertante. Los doctores, en lugar de estar contigo cinco minutos, se pasan una hora y media charlando contigo en la habitación. Es genial, claro, pero te dan ganas de decir: 'Eh, que antes de estar haciendo 'House' también necesitaba de tu atención'

¿Por qué crees que pasa esto?

Bueno, creo que es porque la gente conecta con una serie y se enganchan a sus personajes. Pasan una noche a la semana con estos personajes. Les gustan y además encima entienden y saben de lo que hablan.

¿Tú tambien tienes personajes favoritos en House?

No, tengo episodios favoritos. Los que remataron la cuarta temporada están en lo alto de la lista

No será por el striptease que te marcaste...

No, el hecho de que me quede sin ropa no tiene nada que ver (risas). Es por el guión, la dirección... lo que pasa... No sé, todo.

¿Nos puedes contar un poco cómo fue rodar esta escenita?

Lo primero, que quede claro, fue cualquier cosa menos erótica (risas). Cuando tienes que bailar sin música en una habitación con 40 tíos delante, recitar un diálogo, estar pendiente de las luces... Cualquier cosa es más erótico que eso.

¿Te dio miedo?


No. Fue una idea que me propusieron los guionistas y acepté rápido. Saben que yo también puedo ser una tía atrevida y provocativa, no sólo House. Lo único que deseé es que me lo hubieran dicho con un poco más de tiempo para ponerme en forma y dejar de comer pan (risas). Menos mal que lo iban retrasando y retrasando y aunque no hice nada especial, al menos me dio tiempo a prepararme un poco más de lo que tenía previsto.

¿Cómo fue rodar esa escena con Hugh Laurie?

Bueno, llegó un momento en el que ya me cansé de que se fuera retrasando el rodaje del striptease, y me planté delante del director y le dije: "A qué narices esperas para desnudarme". Al instante siguiente, me vi en una habitación privada explicándole a Hugh Laurie, al director y al asistente de dirección como pensaba hacerlo. No me preocupaba desnudarme. Lo único que no quería era quedarme frente a Hugh Laurie haciendo el ridículo y pareciendo un idiota. No quería que él se horrorizara de lo que estaba viendo. Era lo que realmente me preocupaba.

No fue así, no

No (risas). Estuvo muy amable y atento. Para nada se comportó como un pervertido... ¡durante las cuatro horas que tuvimos que rodar!

Vaya, entonces toda la tensión sexual que os traeis en la ficción es impostada...

(risas). No, no te equivoques. Hay mucha tensión sexual entre House y Cuddy. Es esa relación en la que, pese a ser jefa y empleado, mantienen una fina linea de respeto y atracción. Además, son dos personajes que no tienen mucha más vida lejos del Hospital. Todo lo que les pasa les sucede en ese edificio. No hay mucho que les distraiga.

Sigues creyendo que Cuddy vive su vida a través de los ojos de House

Si, sin duda. Él es brillante y es increíble en lo que hace. Cuddy, por contra, hace tiempo que no está metida en el día a día de la praxis médica, y tiene que vivirla a través de un tío que es todo menos ortodoxo. Le encanta lo que House hace, pero tiene que tener cuidado. House hace todo lo que Cuddy quisiera hacer.

Después de cinco temporadas, te cansa House

Bueno, imagino que los ritmos de rodaje son más cansinos para House que para mí. Yo sólo tengo picos de extrés en determinados momentos. Lo de Hugh es constante. Yo lo que peor llevo es no saber cuándo se me van a acumular esos días de mucho trabajo. Dicen que tardarás nueve días en rodar un capítulo, pero al final son 12. Reservar una cita con el doctor es realmente imposible trabajando en 'House'.

O sea, que compaginarlo con otros trabajos, ni de broma...

Es muy complicado, ciertamente. La pausa que tenemos entre temporadas no es especialmente larga. Y por cuestión económica no es, porque trabajamos muy duro durante el año como para necesitar dinero extra. Cuando nos pilló la famosa huelga de guionistas, rodé una película, más que nada para saber que seguiría trabajando, pero tengo claro que haga lo que haga, en cuestión laboral, quiero que sea algo de lo que me sienta orgullosa. Eso, de momento, no ha sucedido.

Source: Qué Es
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeMer 6 Jan - 10:08

Mess du 26.12:

Votez pour que Lisa soit la "TV's most fabulous goddess" Lisa - Ses articles de presse - Page 2 400392

ICI sur E!Online.

Edit du 06.01:

Lisa est maintenant dans le Top 4! Pour la soutenir, votez ICI, toujours sur E!Online Lisa - Ses articles de presse - Page 2 400392
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan - 13:28

Lisa Edelstein sports Remember Haiti ribbon

Note the little yellow and red ribbon on House star Lisa Edelstein's handbag.

"We're all wearing these Remember Haiti ribbons," Edelstein told E!. "It's to remind ourselves what's going on."

She mentioned George Clooney's Friday telethon and some other Haiti fundraising activities. "Everyone is doing their best," she said.

Source: USA Today

----------------------------------------------------------

Un vote pour la robe de Lisa aux Golden Globes Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_arrow Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_arrow Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_arrow Ici ! sur TV Guide !
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Danacarine
Admin
Admin
Danacarine


Messages : 5571
Date d'inscription : 06/04/2009
Age : 51
Localisation : Dans le cosmos XD

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitimeLun 25 Jan - 11:28

Lisa sera l'invitée du Bonnie Hunt Show ce mercredi ! Lisa - Ses articles de presse - Page 2 437592

En attendant, un article sur la façon de se nourrir de Miss Edelstein (je mourrais de faim, moi, chez elle Lisa - Ses articles de presse - Page 2 298568) dans le Rachel Ray Magazine.

Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Rachel10

Source: Cuddlestein
Revenir en haut Aller en bas
http://danacarine.livejournal.com/
Contenu sponsorisé





Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Lisa - Ses articles de presse   Lisa - Ses articles de presse - Page 2 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Lisa - Ses articles de presse
Revenir en haut 
Page 2 sur 5Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
 Sujets similaires
-
» Articles de presse
» Lisa - Ses vidéos
» Lisa - Biographie
» Olivia - Articles de presse
» Articles Huli

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
You're an Idiot ! :: Centre de Diagnostique :: Acteurs :: Lisa Edelstein-
Sauter vers: